תכל'ס ליווי עסקי בע"מ

מריה טיכונוב, שותף/ה

*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • פגישת ייעוץ לבניית תוכנית שיווקית עבור העסק

    בפגישת ייעוץ הזאת נתמקד בעסק שלך! ננתח יחד את המצב של העסק היום ואבנה עבורך תוכנית שיווקית להביא יותר לקוחות, למשוך לקוחות מתאימים לך וכתוצאה מזה - להגדיל רווחים בעסק שלך! הפגישה ללא עלות וללא התחייבות! משלמים 100 ש"ח על שעה וחצי ומקבלים 100 קרדיטים חזרה!
     
  • מפגשי מאסטמינד

    סדרה של מפגשי מאסטרמינד - מפגשים חודשיים למשך שנה שלמה! משך כל מפגש - 3 שעות (עם הפסקה) בחלק הראשון - הרצאה מקצועית בנושא עסקי מסוים בחלק השני - מאסטמינד לוקחים קושי ספציפי של כל אחד מהמשתתפים ועושים סיור מוחות. בסוף - המנטור מעלה את דעה המקצועית שלו. רצוי להירשם מראש לכל עשרת המפגשים המקיפים את כל הנושאים העסקיים. ניתן להיכנס בכל שלב.
     
  • חבילת ליווי עסקי - 12 שעות פרונטליות

    החבילה כוללת 12 שעות עצמאיות של המנטור - עבודה על העסק בבדיקה וניתוח חומרים, קידום העסק, תהליכי חשיבה, הכנת תוכניות, תסריטים ועוד. התאמת חבילה נמדדת לפי הצורך של העסק ובחינת היקף שעות עבודה עם העסק על מנת להשיג את המטרות.
     
  • חבילת ליווי עסקי - 20 שעות פרונטליות

    החבילה כוללת גם 20 שעות עצמאיות של המנטור - עבודה על העסק בבדיקה וניתוח חומרים, קידום העסק, תהליכי חשיבה, הכנת תוכניות, תסריטים ועוד. התאמת חבילה נמדדת לפי הצורך של העסק ובחינת היקף שעות עבודה עם העסק על מנת להשיג את המטרות.
     
  • חבילת ליווי עסקי - 40 שעות פרונטליות

    החבילה כוללת גם 40 שעות עצמאיות של המנטור - עבודה על העסק בבדיקה וניתוח חומרים, קידום העסק, תהליכי חשיבה, הכנת תוכניות, תסריטים ועוד. התאמת חבילה נמדדת לפי הצורך של העסק ובחינת היקף שעות עבודה עם העסק על מנת להשיג את המטרות.
     
BizMakeBiz פותח ע"י